Tizenheten kezdtük, egyetlen céllal: hogy az írás szenvedélyén átszűrve, színekre bontsuk a világot. Mára kinőttük a számot, de a prím oszthatatlanságában a mai napig osztozunk.

áthallás


StrippedScience
(Poór Viktor Soma képregényblogja)

den

2010.11.17. 00:20 tizenhét

 Fata Dániel

Igyekszem magamat és magamból minél többet adni. Őszintén és csak azt, aki valójában vagyok. A Világ számomra rejtély, ugyanakkor egy olyan valaki, aki nem akar mást, mint hogy megértsék. Szerintem a Világ egyedül ezt az egyet várja el tőlünk. Szeretem a szépet, szeretem a jót. Kant ismerete nélkül is tudtam, hogy az, ami érdek nélkül tetszik, csakis szép lehet. Remélem írásaimban megleled mindazt, ami akár érdekből, akár érdek nélkül, de tetszik. A slam poetry lett a választott utam! Jelszavam: Mindig van kinek írni, de ami igazán fontos: Mindig legyen kinek írni!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tizenhetmagazin.blog.hu/api/trackback/id/tr612819818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása